بهشت نقد

از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس!

بهشت نقد

از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس!

بهشت نقد................................
امروز بزم ماتم زهرا(س) بهشت ماست
این نقـــد را به نســـیه فردا نمی دهــم
سید رضا موید
.........................................
می پرستان در بهشت نقد ساغر میکشند
دور گردان انـتــظــار آب کـوثـر مـی کـشنـد
صائب تبریزی
........................................
نقد میسازد بهشت نسیه را بر زایران
روضه جنت مثالش در دل شـبهای تار
صائب تبریزی
........................................
در عیش نقد کوش که چون آبـخور نماند
آدم بهشــت روضــه ی دار الســلام را
حافظ شیرازی
........................................
منکه امروزم بهشت نقدحاصل میشود
وعده ی فــردای زاهـد را چـرا باور کنم
حافظ شیرازی
........................................
کان نسیه و این بهشت نقد است
آن روضـــه نهـــان و این عیانـست
وحشی بافقی
.......................................
این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار
کاواز دهل شنیدن از دور خوش است
خیام
......................................
بـهشت و دوزخ باریک بینان نقد می باشد
حساب خودنیندازدبه فرداخودحساب اینجا
صائب تبریزی
.....................................
جامی و بتی و بربطی بر لب کشت
این هر سه مرا نقد و ترا نسیه بهشت
خیام نیشابوری

حرفی نه از دل، از جان!

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

 

 

و در این مدتی که بر من گذشت ...

با ذره ذره جانم درک کردم که دین عزیز ما اسلام، چقدر خوب و کامل مولفه های ذهنی من در مورد زندگی ام را کنار هم می چیند
و اینکه با عروق و شریانهایم! فهم کردم که نسبت روانشناسی به اسلام مانند نسیت مهد کودک به دوره پست دکترا و یا فارسی اول دبستان به غزلیات حافظ و یا نمی دانم هر نسبت خفن تر از این می تواند باشد ...

 

...........

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴
مرثیه خوان

دین

روانشناسی

نظرات  (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من نمیدونم شما اصلا منو میشناسین **** *** ** *** ** ***** ***** ** *** ** ** *** ******* ***** ***** ** ** ***** ***** *********** ** ****** ** *** ******* ***** **** ** ** *** ** ** *** ******  ********* ** *** ******* **** **** *** **** ** ***** ****** ** ******* *** ****** ****** ***** ** *** ** ** **** **** *** ***** * ***** ***** * ****** ** **** **** ****** ** ** ***** ******* ** ***** ***** ***** *** **** ***** ****** ******* ****** ***** ** ****** **** ** *** *** * *** **** **** ***** *** ***** ** ***** * ***** ** ***** *** ****** ******* ** ***** **** ** ** *** ***** **** *** ***** * ** *** *** ** ** *** ** ******* ***** * *** *** **** ** *** **** *** **** ***** *****  ** ****** *** ***************** **** ***** ***** *** *** ******* ***** **** **** **** ****** ******** *** *** ****** ** ****** ****
پاسخ:
سلام آشنا
الان بجا نیاوردم متاسفانه
پس انتظار نداشته باشین دوباره این داستان تکرار نشه، چون نشناختمتون
ولی فقط یه چیز:
اینکه بعضیا بعضی وقتا میگن که کم مونده بود شاخ در بیارم! همچین بیراه هم نمیگنا!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آهان یعنی الان من حرفم برای شما ...**** **** *** ** ** ***** *** *** ******** ******************************************************************************* ******* ** ****** ***** *** ***** ***** *** ****** ****** ***** ** ***** **** ****** ** ** **** ****** ** ***** ** ***** *** **** ** ****** **** ******** **** * *** **** ** *** *** **** ******** *************************************
پاسخ:
اگر دوست داری تعجب نکنم، به جای قهر کردن، یک بار شمرده و واضح و منطقی بنویس:
1-دقیقا مسئله چیست؟
2- این قضیه دقیقا در کجا اتفاق می افتد؟
3-من چه کمکی می توانم بکنم؟
4- نوشته ای حلال کن! من چه را حلال کنم؟!

اگر نخواستی هم ننویس، یاعلی
سلام میدونید سوالاتو ن روبا ظرافت خاصی طراحی کردین که اگه من جوابشون رو بدم دقیقا متوجه میشی من کی هستم اما من دوست ندارم شما متوجه بشی من کی هستم و حرفمو در قالب یه نقد از شما بهتون ابلاغ کردم  که متاسفانه متوجه منظورم نشدین .....از بین سوالاتون تنها سوالی رو که جواب میدم سوال چهارمتون هست اینکه در اخر کلامم متذکر شدم حلال کنید علتش  این بود که بی اجازه اومدم وبلاگتون ...ادب حکم میکرد که ازتون حلالیت بخوام علت دوم هم این بود که شاید شاید 1درصد ذهنتون در گیر حرفم شده باشه و از این بابت هم حلالیت خواستم  همین و  بس مزاحمتون نمیشم .....بقول خودتون یا علی.........
پاسخ:
اومدن به وبلاگ اجازه نمیخواد برادر!
ما حلال کردیم، شما هم حلال کن.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی